- 28 september 2020
 - | Bron: PMG COMMUNICATION SOLUTIONS
 
HET GROOTSTE BELGISCHE BOUWPLATFORM
BEREIK ALLE BOUWACTOREN VIA ÉÉN MEDIAPARTNER

Communiceren met alle actoren in de bouw? Het kan! Professional Media Group (PMG) biedt met 14 bouwgerelateerde titels het meest complete, multimediale bouwkennisplatform en bereikt hiermee alle actoren in de bouw:
+ 26.400 voorschrijvers, projectontwikkelaars en professionele bouwheren
+ 280.000 particuliere bouwheren
+ 225.000 uitvoerders
+ 34.200 bouwmarkten & elektrozaken
Voor al deze bouwactoren, vanaf het idee en het ontwerp tot en met de uitvoering, is correcte en actuele informatie cruciaal. Onze titels brengen daarom gespecialiseerde content op maat van deze doelgroepen opdat ze over relevante, betrouwbare informatie zouden kunnen beschikken. Deze informatie brengen we via print, online, televisie, events en social media tot bij onze doelgroepen.
BEREIK DE 4 ACTOREN IN DE BOUW
VOORSCHRIJVERS, PROJECTONTWIKKELAARS & professionele bouwheren

   14.400 magazinelezers
   26.400 online lezers
PARTICULIERE BOUWHEREN

   45.200 magazinelezers
   280.000 online lezers 
   241.000 kijkers
UITVOERDERS
RUWBOUW
   32.950 magazinelezers
   60.300 online lezers 
INSTALLATIEWERKEN

   36.900 magazinelezers
   56.100 online lezers
AFWERKING & INRICHTING
46.000 magazinelezers
67.600 online lezers 
OUTDOOR
   25.000 magazinelezers
   41.000 online lezers 
BOUWMARKTEN & ELEKTROZAKEN
   21.200 magazinelezers
   34.200 online lezers
MEDIA
Om deze vier bouwactoren te bereiken werken we multimediaal en informeren we ze via een complete mediamix.
- PRINT: 221.700 magazinelezers
 - ONLINE: 560.000 online lezers
 - TELEVISIE: 241.000 kijkers
 - EVENTS: 2.500 deelnemers
 - SOCIAL MEDIA: 254.800 abonnees op YouTube | 14.600 volgers via Facebook
 
Wenst u meer informatie over hoe u één of meerdere actoren optimaal kan bereiken, 
aarzel niet ons te contacteren 
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be